Nieuwe mogelijkheden

De huidige tijd kenmerkt zich door haar steeds verdergaande automatisering. Deze ontwikkeling heeft BNR nieuwe mogelijkheden geboden voor haar dienstverlening. Zo hebben de zakelijke klanten van BNR de mogelijkheid om het boekhouden op online basis te laten geschieden en hebben alle relaties de mogelijkheid om een eigen klantportaal te openen. Deze opties worden hieronder kort toegelicht. Neem vrijblijvend contact op indien u meer informatie wenst over een van deze mogelijkheden.

Online boekhouden

De digitale mogelijkheden winnen de laatste tijd snel terrein op diverse gebieden. Het boekhouden anno 2016 is hier geen uitzondering op. De schoenendoos van weleer met haar handgeschreven administratie maakt steeds meer plaats voor het online boekhouden. BNR biedt haar klanten zowel de mogelijkheid om een papieren als een digitale administratie aan te leveren. Klanten die willen overstappen naar het online boekhouden voelen zich hierdoor niet begrensd in haar mogelijkheden. Redenen die aangevoerd worden voor een dergelijke overstap zijn dat met het online boekhouden door beide partijen in de actualiteit gewerkt wordt en de helpende hand die BNR tijdig kan bieden bij de administratieverwerking door de klant zelf.

Klantportaal

BNR biedt al haar klanten de mogelijkheid om een persoonlijk klantportaal te openen. Dit portaal vervangt de communicatiemogelijkheden uit het verleden waar mogelijk, waardoor zowel de klant als BNR flexibeler kunnen opereren. Het klantportaal staat voor online samenwerking tussen u en ons als kantoor en kan naar de wensen van de klant ingericht worden.

Naar het klantportaal

Klik op onderstaande knop om direct naar het klantportaal te gaan:

KLANTPORTAAL